5 Ocak 2010 Salı

Efsane Forma 09


Geçen yıl okulun kapısına bir Galatasaray Store minibüsü çekmişlerdi, yanılmıyorsam Bordeaux maçı sonrasıydı. Bir dolu ürünün arasından gözüme arkasında sadece 10 yazan parçalı, Metin Oktay zamanından kalma forma gözüme çarpmıştı. Galatasaraylı olsam "mutlaka sahip olmalıyım buna" diyerek oracıkta alabilirdim. E kendime alamıyorsam Galatasaraylı, canımdan çok sevdiğim Bobo'ma (çok gey oldu ama idare et :)) alıp hediye edebilirdim. O sırada çok kısakndığımı itiraf etmeliyim. Keşke Fenerium da böyle bir forma piyasaya sürse diye iç geçirmiştim. Hatta Galatasaray Store ürünlerinin Fenerium ürünlerine oranla çok daha "giyilebiliritesi" olan ürünler olduğunu söylemekte sakınca görmüyorum.

Geçtiğimiz Ekim'de Fenerbahçe TV'de Lefter'le Alex'i bir araya getirmişler, Lefter'in zamanında giydiği formayı Alex'e, Alex'in giydiğini de Lefter'e giydirmişlerdi. Lefter'in formasını gördüğümde "sonunda Aziz Başkan dualarımı duydu" dedim. Ama Fenerium'larda satılmadığını öğrenince büyük hayal kırklığına uğramıştım. Daha sonra ne oldu bir fikrim yok. Belki gerçekten Aziz Başkan sesimi duydu, belki çok fazla talep alındı Efsane Forma yapılması yönünde ki 2. şık daha olası gözüküyor. Yeni yılda tüm Fenerium'larda satışa çıkmış bulunmaktadır efsane formamız. Sonunda bizim de "giyilebiliritesi" olan ürünümüz oldu! Fiyatı 70 lira.

Hiç yorum yok: