26 Aralık 2009 Cumartesi

Diego Buonanotte Kaza Geçirdi


Bir Kazım ve Önder vakası daha... Bu sefer ki çok daha ciddi ancak. Ara transfer döneminin gözde oyuncularından River Plate'in genç yıldızı ve benim de FM'de vazgeçemediğim oyuncu olan Buonanotte bu sabaha karşı arabasıyla eğlenceden evine dönerken kaza geçirmiş. Yanında bulunan 3 kişi maalesef hayatlarını kaybetmişler. Buonanotte'nin durumu ise son derece ciddi. Göğüs kafesinin içine çökmüş olduğu ve birçok kemiğinin kırık olduğu açıklanmış. Emniyet kemeri kullanması hayatını kurtarmış. Uzun süre futboldan uzak kalacak belki de geri dönemeyecek. Çok önemli bir yıldız olabilecek kapasiteye sahipti. Acil şifalar diliyoruz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Buraya niye yorum kısmı koydunuz ki acaba?
Sizi arayan mesaj atan iki gece üstüste en mutlu anını sadece sizinle paylaşmak isterken aradığında açıyormusunuz veya geri dönüyor musunuz ki burada yorum kısmı var anlamadım???...

Last Son of Krypton dedi ki...

:O sakın geri dönmediğimi söyleme. 4 gündür hastayım sürekli yatıyorum. konuşablcegm zmnlarda sna msg attım beni ara die ama tekrar aramadın:(