21 Aralık 2009 Pazartesi

Saw VI


Önyargılarımı bir kenara bırakmayı öğrenmem gerektiğini bir kez daha anladım. "6. mı? yok daha neler!? Suyu çıktı artık." demiştik dragamanımla beraber, film gösterime girdiği zaman. Ancak Avatar'ın 3D olarak gösterilmediği salonlarda Saw 6'yı seçmek oldukça akıllıca bir davranış. (Avatar'ı mutlaka 3D izleyin!) Nitekim korktuğumuz başımıza gelmedi ve hayli de hoşumuza gitti film. Şu ana kadar çekilmiş en kanlı Saw filmi olduğunu söyleyebilirim.( Gerçi 6 tane film oldu. Şu anda hepsini net olarak hatırlayamıyorum) Açılış sahnesi mide bulandırıcı olduğu kadar, benim gibi bu tip sahnelerden hoşlananlar için son derece etkileyici. İzleyenler bilirler, bu yöntemi zayıflama yöntemi olarak deneyebilirim :)
1. film herkes için mutlaka en iyisidir. Bana göre de elbette. Ama bu son film, 1.nin tahtını sallayamasa da onun hemen ardından gelmeyi başarmış gibi gözüküyor. "Hadi ordan sende!" diyebilir benim gibi önyargıyla yaklaşanlar. Gişe hasılatlarını boşverin arkadaşlar. Gidin izleyin, kararınızı kendiniz verin.
Küçük bir haber de vermekte fayda var. Saw serisinin küçük çapta bir pembe dizi niteliğinde olacağını ve 9 bölümden oluşacağını duydum. Yani izlenecek daha 3 film var. Saw yapımcıları da bu uzun soluklu seriye olan ilginin düştüğünü göz önüne alarak, 7. filmi 3D çekmeyi planlıyorlarmış. Bu holivud yapımcıları işlerini biliyorlar yahu! Yine buldular izleyiciyi sinemaya çekmenin bir yolunu. Bu kadar ilgiyle izlediğim bir serinin, Final Destination'daki gibi bir 3D faciasına dönüşmemesini umuyorum.

Hiç yorum yok: